Cuma, Ağustos 25, 2006

İMDAAAATT BİRİ BANA DUR DESİN BUNLAR GİTTİKÇE ÇOĞALIYOOOOOO;;;))))




13 yorum:

hanimiş dedi ki...

Durma Zuhal.. şahaneler.. tariflerini de isteriz :)

Adsız dedi ki...

Hepside çok güzel görünüyor, bende furiye katılıyorum böyle kabarmalarının sırrı nedir nedirr:))
Ayrıca sitenin yeni hali çok güzel olmuş.
SEvgilerimle.

Derya Ünal dedi ki...

yaptıklarınız çok güzel görünüyor,tariflerini de bekleriz..pasta için pandispanya mı, kek mi tam anlayamadım ama..bu arada sitenin yeni görünümü de çook güzel olmuş..güle güle kullanın!
derya

Adsız dedi ki...

Site değişikliğe uğramış.Ama bu halide çok güzel.:)
Valla kekler (pandispanyamı demem gerekirdi??)harika gözüküyorlar.Ben kalpli olana bayıldım.
Diğer arkadaşlar gibi tariflerini ve böyle güzel kabarmalarının sırrını bende merak ediyorum.
Sevgiyle kalın....
Zeynep (Eslemnur)

Doruk dedi ki...

Şahane bir pasta geliyor bence, sabırsızlanıyorum!

Adsız dedi ki...

Benim aklımdan nedense düğün yada nişan pastası geçti ama ..:)))bence süslenmeden bu halleriyle bile çok hoş görünüyorlar..:))özellikle kalp olan ,diğer arkadaşlar gibi bende bu pandispanyaların sırrını bekliyorum,ayrıca sitenin yeni hali daha hoş..:))
Ama ben bu gidişle işten kovulacağım kesin,Zuhal hnm. sizin ve pastacı burcunun sitesinde mekik dokurken işler kalacak gibime geliyor..:)))(patron duymasın ama ben mutluyum bundan..:)))...)

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Zuhalcim,
Sayfanın yeni hali harika olmuş ellerine,gönlüne sağlık.Keklerin harika kabarmışlar,bunların arkasında bir sır yatmasın sakın.Belki bir iki gün sonra bu kekler bize burdan değişik bir şekilde mi bakacaklar.??

Tek kelime ile harikasın canım,gülen yüzün hiç solmasın.İyi ki varsın..(sanki yıllardır tanıyormuşum gibiyim seni,belkide tanıdık olabiliriz:)))


Sevgiler..
Gül

Unknown dedi ki...

Sitenin yeni yüzü çok güzel olmuş. keklerde müthiş kabarmışlar. Ben kekler böyle kabarınca çok mutlu oluyorm :))resmi görünce yine heyecanladım:)
Derya...

Rakunt ideas dedi ki...

Ellerinize sağlık sitenizi ilk defa keşfediyorum...

Harika şeyler ortaya çıkarmışsınız süper.............

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

IŞIL'CIĞIM
Duramıyorum zaten;)))Tarif çok yakında geliyor:)

HOŞGELDİN FURİİİ,
En kısa zamanda tarif geliyor;)

SAĞOL PEMBELİCİĞİİM,
Gerçekten güzel kabardılar ben de çok çok beğendim lezzette bir o kadar güzel oldu;)Site için çiçekler SEVGİLİ PASTACI BURCU'CUĞUMA;)))

MERHABA DERYA'CIĞIM
Kek yaptım ve gerçekten muhteşem oldular.Bloğu beğenmenize çok mutlu oluyorum;)Bende çok beğendim;))

HOŞGELDİN ZEYNEPCİĞİİİM;
Bloğu beğenmene sevindim.
Tarif çok yakında geliyor.

BURCUCUĞUUUM,
Pastayı tadana kadar epey merak ettim doğrusu;))Ama güzeldi gerçekten:)

MERHABA ULVİYECİĞİİİM,
Pasta çok sevdiğim birine Doğum günü partisi için hazırlandı ve gerçekten lezizdi;)
Sitenin yeni hali için tüm övgüler ve çiçekler herzaman ki gibi sevgili BURCU'cuğuma;)
Bu arada bence patronuna da göster bizim blokları belki o da bizim dünyamıza dalar sizi unutur;)))

HOŞGELDİN DAMAK TADIII,
Blog için tüm övgüler Burcu'cuğuma ben sadece bakmakla yetindim gönlünü ve sevgisini aktaran o oldu;)
Bu arada daha önce tanışmış olabilirmiyiz?Bence olamayız senin gibi maharetli arkadaşlarımı asla unutmam;)Ama artık unutulmayacak isim olduğunu da söylemek isterim;)Öpüyorum canım.

MERHABA DERYACIĞIIIM;
Evet ben de seninle aynı fikirdeyim keklerin kabarması beni herzaman mutlu ediyor gerçekten süper bir kek tarifi %100 tavsiye ederim;)bloğun yeni halini beğendiğine de ayrıca sevindim;)

HOŞGELDİN TUĞBA'CIĞIIIM;
Övgün için teşekkür ederim:)Her zaman beklerim paylaşılacak çooook tarif var daha;)

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

TÜM DOSTLAR SEVGİYLE KALIN...

Adsız dedi ki...

merhaba ben özlem. kek ve poğaça tariflerinizi bekliyorum.

Adsız dedi ki...

ewt harika , cok gzl tarifleriniz var zuhal hanim kutlarim sizi, cok beceriklisiniz :)
sizden bir ricam var bnmde bloguma ugrayib bi yorum yazmanizi istiyorum , sizinkisi gibi degil tabiki ama acemi oldugum icin elimden gelen bukadar ;)
Allaha emanet olun ..
www.tatlikurabiyem.blogspot.com