Cumartesi, Aralık 02, 2006

ÇOK YAKINDA ATV EKRANINDAYIZ;)))


Eveeet uzuuuun bir oturmanın ardından artık işimiz start aldı ;))
Çok yakında ATV ekranından size tekrar bir merhaba diyeceğim;)
Umarım güzel bir iş olur ve sizlerin beğenisini kazanırız;)BUGÜN GAZETESİ'nden aldığım haberin bir bölümünü sizlerle paylaşayım istedim;)Dizimizin senaristi Sevgili Gani Müjde-Yapımcımız Süreç Film-Yönetmenimiz Tarkan Karlıdağ vee Dizimizin İsmi'HAYATIM SANA FEDA've kısaca konusu şöyle:

HAYATIM SANA FEDA

Dizide eşini deliler gibi seven Levent karakterini canlandıran Tamer Karadağlı, bir gecelik ilişki sonunda peşine takılan obsesif bir Rus kadından kendini kurtarmakta güçlük çekiyor. Asu Emre'nin canlandırdığı İrina isimli Rus kadın, Levent'in hayatını kâbusa çevirirken, genç adam, kendisine, "Bir gecelik ilişkinin bedeli bu kadar ağır mı olmalıdır" sorusunu yöneltiyor. Bir anda kâbusun ortasına yuvarlanan Zeynep ise (Deniz Uğur Sunat) önemli bir karar verme aşamasındadır. Topu topu bir gecelik ilişki için kendisini ölesiye seven kocasından vazgeçmeli midir? Dizi atv ekranlarında izleyenlerle Aralık ayında buluşacak. Çekimlerine başlanan dizinin diğer oyuncuları Görkem Arda Keskin, Şahap Sayılgan, Belma Canciğer, Zuhal Yalçın, Nedim Saban, Kutay Köktürk, İştar Göksever, Ulvi Alacakaptan, Murat Serezli ve Demet Söz.

TÜM DOSTLARA İYİ HAFTA SONLARI;)))...

33 yorum:

umran dedi ki...

Yeni is hayatinda basarilar diliyorum zuhalcim.muhabbetle

Oya Kayacan dedi ki...

Hayırlı olsun sevgili Zuhal. Umarım iyi bir iş çıkar ortaya. Gani Müjde'nin aklı biraz kısır. Son zamanlarda konu seçimleri hedefe varamıyor. Bu konu da bana kolay laçkalaşacak gibi geldi. Ağzıma geleni yazdığım için kusura bakma sakın ama Tamer Karadağlı da gişe yapacak adam değil gibi sanki. Kutay muhteşem bir oyuncu. Ulvi de kaptırırsa harikalar yaratır.
Parmaklarımı çarprazladım. Tutsun, tutsun, tutsun hadi inşallah da ben utanıp kıpkırmızı olayım.

Tulosh dedi ki...

Zuhalcim hayırlı uğurlu olsun. Başarılar diliyorum. Emeklerinizin karşılığını fazlasıyla alırsınız inşallah. Öpüyorummm

SEDA dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun..

seda
tarifname.blogspot.com

ZeYNeP dedi ki...

Zuhal ciğim hayırlı olsun yeni diziniz. Umarım guzel bir dizi olur, su sıra oyle cok dizi varki, insallah one cıkar, Tamer Karadaglı nın basrol olmasıda ilginc konu için,

Seni yeniden ekranda gormak cok guzel olacak, merakla bekleyeecgim senin için.....

sevgilerimle, yolun hep acık olsun...

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun çok sevindim

Adsız dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun

Adsız dedi ki...

ablacım hayırlı olsun kolaylıklar diliyorum.bu arada burayı unutma yoğun olucaksın anlaşılan özletme kendini ve harika yemeklerini

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

MERHABA ÜMRAN'CIĞIIIM,
Daha güncellemeyi bile tamalamadan yorum bırakmışsın hızına yetişmek mümkün değil;)))Canımsın çok sağol;)


MERHABA OYA'CIĞIIIM,
İyi dileklerin için teşekkür ederim yazdıklarına kızmadım dersem yalan söylemiş olurum Sevgili Gani Müjde için söylediklerini açıkcası Gani Müjde hakketmedi günümüzde bu kadar zor bir piyasada sürekli üretme çabasında olan,işine bağlı ve zor yetişen insanların bu şekilde tek kalemde yargılanmalarını açıkcası doğru bulmadım.Elbetteki bu postu yazarken bana ya da ekipteki arkadaşlarıma övgü dolu yazılar yazın diye eklemedim ama hakaretvari bir tavır sergilenmesi de hiç hoşuma gitmedi açıkcası;(Yeni işimizin heyecanını sizlerle paylaşmak ve manevi güç almak için yazdım.Umarım dileklerin gerçekleşir bizler gecemizi gündüzümüze katıp çalışan kişileriz tabiiki yüreğimiz iyi birşeyler çıkarmak için çırpınıyor umarım emeklerimiz tek kalemde silinip atılmaz ve önyargı ile yaklaşılmaz.


MERHABA TULOSH'CUĞUUUM;
Canım güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.Umarım uzun soluklu keyifli bir çalışma olur;)


MERHABA SEDA'CIĞIIIM,
Çok teşekkür ederim sağol;)


MERHABA YEMEK VE BİZ'CİĞİİİM,
Çok teşekkür ederim ve haklısın inanılmaz bir dizi yoğunluğu yaşanıyor son yıllarda iyilerin arasında olmak bir işe emek verecek bizler için çok önemli umarım güzel bir iş çıkar ve sizlere mahçup olmayız;))

İSİM EKLEMEYİ UNUTAN İKİ ARKADAŞIIIM;
Dilekleriniz için teşekkür ederim;))

MERHABA TARÇIN'CIĞIIIM,
Canım çok teşekkür ederim ve çok haklısın sahne tozunu birkere yuttukmu bir daha iflah olmayız bizler;))6 yaşımdan beri iflah olmayan biri için bu oturuş fazla gelmişti doğrusu;)Geçtiğimiz Şubat ayından beri hiç bir şey yapmıyorum dublaj dışında pas tutmuş gibiyim;)))Ama bir o kadar da heyecanlı kolay değil sınıf kalabalık öğretmenlerde bir hayli zorlu;))Umarım sınavı başarı ile atlatırız;)

MERHABA MELİSA'CIĞIIIM,
Canım iyi dileklerin için teşekkür ederim ve sizleri asla ihmal etmemeye çalışacağım;))Zaten burdan bir şey yazamasam da oynadığım karakter evin hizmetlisi;)ordan birşeyler tarif ederim artık;)))

TÜM DOSTLAR SEVGİYLE KALIN...

Oya Kayacan dedi ki...

Beni benden iyi anlattın sevgili Zühal. "Sürekli üretme çabasında olup da...", işte Gani Müjde'nin sorunu burada.

Aynı şey çooook sevgili dostum, gazeteci meslektaşım, yazar Kandemir Konduk'un da başına gelmişti. Sen o yılları hatırlamayacaksın tabii. Çeşme hazır akıyorken testileri doldurmak fikri ne yazık ki yazarı tüketen bir çaba.

Ekip arkadaşlarına övgülerimin çok içten olduğunu anlamış olman gerek. Senarist için de düşündüklerim aynı derecede içten ve de kesinlikle hakaret değil Zühal'ciğim. 'Konu seçimleri hedefe varamıyor,' sözüm yanlış mı anlaşıldı, veya 'aklı kısır'?

21.yy'da, Gani Müjde'nin bula bula bu kadar laçka bir piyasa konusunu mu senaryolaştırması gerekirdi? 'Aklı evvel bir deha' olarak mı tanımlasaydım?

Kızma lütfen, senin piyasan benim, "iş olsa da ekmek yeseler," diye yıllarca dualar ettiğim dostlarımın piyasası. Yıllar içinde dizilerin artmasıyla hayata yeniden bağlanan eski sinema şöhretlerinin, ömrünü sahneye adamış tiyatrocuların keyfini güzel dostluklarım sayesinde en çok sürenlerdenim.

Şimdi de en çok istediğim ekranda seni tanımak, keyfini çıkarmak. Yorumları okuyup da tüm kalbimle dilediğim, "YAAA, HİZMETLİ ROLLERİ ŞU SIRALARDA TAVAN YAPIYOR. İNŞALLAH ZUHAL DE KAPTIRIR GİDER MÜTHİŞ BİR PERFORMANSLA," dileği...

Canım Zühal, ben hiç ama hiç kötü veya ard niyetli olmadım koskoca ömrüm boyunca.

Konuşmaya alışığım. Poh pohtan çok gerekeni söyleyip tartışmayı biliyorum.

Sen de beni bil istedim.

Hülya dedi ki...

Senin için hem çok sevindim hem çok heyecanlandım.Sen şimdi bizi boşlarsın da.Hem ben daha senin sebzeli,sosisli fırın makarnanı yeni denemişken sakın gitmeyi düşünme emi?Seni ekranda izleyip''Bakın bakın o benim arkadaşımmmm''diye gururlanmayı dörgözle bekliyorum canım.Yolun hep açık olsun....

Adsız dedi ki...

Yeni projeniz hayırlı uğurlu olsun Sevgili Zuhal, bu işe yüreğini ve bileğini koyan herkesin hakettiği karşılığı almasını dilyorum ve dizinin yayınını sabırsızlıkla bekliyorum. Kadroda her biri birbirinden yetenekli isimler var ve eminimki çok beğenilen bir dizi olacak. Gani Müjdenin bakış açısını ve kalemini her zaman çok beğendiğim ve dizi kadrosunuda çok kaliteli bulduğum için keyifle ve merakla izleyeceğimden eminim. Ama itiraf etmeliyimki diziyi merakla beklememin en büyük sebeplerinden biride sen olacaksın:)) Güzel bakışlı, güzel gülüşlü , pırıl pırıl , cıvıl cıvıl yüzünü ekranda yeniden görmek bana büyük bir keyif verecek.. Keşke Sevgili Oya Kayacan'da diziyi izlemeden önyargıyla yazıldığı hissini çağrıştıran bu yorumu yapmasaydı diyede minik bir sitem eklemek istiyorum. Üreten, çalışan, yorulan insanların emeklerine biraz daha duyarlı yaklaşmak hepimizin görevi olmalı. Yolunuz , şansınız açık olsun inşallah.. Gözüm heeeeepp üstünüzde:))))

Nenoni dedi ki...

Hayırlı olsun Zuhalcim.Seni ekranda görmek çok güzel.

Adsız dedi ki...

Merhabalar Zuhal Hanim,

Sizi tekrar ekranda gorecegimizi ogrendigim an yazmak istedim.
Sonsuz tebrikler ve de basarilar dilerim.

Diziyi heyecanla bekliyorum.

Ama umarimmmmm cok fazla yorulup bizi guzel tariflerinizden mahrum birakmazsiniz.

Bol sanslar atv'de,kadroda super yani :)

Sevgilerimle,

Didem Oz Yildiz

Tuba dedi ki...

Zuhal'cim tebrikler..
Senin bu yonunu bilmiyordum. Cok sevindim. Buyuk basarilar diliyorum sana.

Nezaket dedi ki...

Zuhalcigim, ne guzel bir haber bu boyle. Cok sevindim ve dizinizi sabirsizlikla bekliyorum. Biraz ipucu versene senin rolun hakkinda. Ilk bolum sahi ne zaman? Merakla bekleyegim. Sevgilerimle cok opuyorum seni

Adsız dedi ki...

Merhabalar Zulal cim,

Senin adına çok sevindim.Kendi adıma da elbette :)
Çiçek taxiyi çocuklarım abkarken arada seyrederdim ama seni bu kadar tanımıyordum elbette o zamanlar.Şİmdi sanki arkadaşımsın(sankisi fazla oldu) :)Artık çokk daha bambaşka bir gözle izleyeceğimama saatini ve gününü gizel ayarlarlar diye umuyorum.Çok reyting alan dizilerin karşısına koymasınlar lütfen.Öyle olunca baştan -1 olarak başlıyor sanki diziler...
Bol reyting diliyorum :)

Selam ve sevgiler....

Behiye dedi ki...

Zuhal hanım çok güzel bir haber, hayırlı olsun,başarılar ve sevgiler.

Adsız dedi ki...

hayırlı olsunnnnnn!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

oya kayacanı tanımıyorum ama bloglardan takip ettiğim kadarıyla sevimsiz buluyorum.herşeyi çok bilen hallerini yorumlarıyla kabul ettirmeye çalışması antipati duymama neden oldu.ama az da olsa bişeyler bilen biri, yemek resimlerinin bulunduğu siteye ne sebeple olursa olsun b.k resmini koymaması gerektiğini bilirdi.
daha görmeden olumsuz yorumlar yapanlar için sen canını sıkma sevgili zuhal yalçın.(yonca)

Burcu ÜNAL dedi ki...

Ben arkadaşımın çok başarılı olacağına inanıyorum..
İnsanlar bu noktalara kolay ulaşmıyorlar..ve bizlerin daha destek verici daha pozitif olmamız gerektiğine inanıyorum..

Tüm tiyatro sanatçılarına, sanatçılara ve bu yolda ilerleyenlere saygım ve sevgim sonsuz..sizler bize yaşadıklarımızı, yaşanmışlıkları farklı yorumlarla ve boyutlarla izlettiriyorsunuz.iyi ki varsınız.

Umarım yolun açık olur canım arkadaşım..daha da güzel birçok projelerde, tiyatro sahnelerinde seni tekrar görebiliriz..

sevgilerimle..

munevver dedi ki...

Sevgili Zuhalciğim,seni tekrar izleyebilmek ne güzel....Güzel bir kadronuz var.Emeklerinizin karşılığını almanız için dua ediyorum.
İnşallah başarılı,çok sevilen,izlenen bir dizi olur.Heyecanla bekliyorum..
Sevgiyle,nanelimon.

Adsız dedi ki...

Merhaba Zuhal
Yeni dizi çalışmanız hayırlı olsun.Seni izlemeye devam edeceğiz.(ama bu sefer ekrandan:P)Başarılar dilerim...sevgiler...

Adsız dedi ki...

konu sıradan inşallah tutar ama siz oynadığınız için seyredeceğim çünkü çiçek takside inanın size bayılıyorduk

Adsız dedi ki...

siteniz harika olmuş ellerinize sağlık sizi arkadaşlarıma ekleyebilirmiyim

Adsız dedi ki...

Zuhal hanim bende size basarilar diliyorum. Maalesef seyredemiycem, esim bir türlü canagi catiya baglayamadi.Türk kanallarindan, ve türkiyeden uzak kaldim, devamli alman kanallari izlemek tek yönlü olmaya basladi.

kucak dolusu sevgiler
layla

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

TÜM DOSTLARIIIM;))
Güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ederim inşallah yüzümüzün akı ile bu işi de başarı ile tamamlarız;))

TÜM DOSTLAR SEVGİYLE KALIN...

Adsız dedi ki...

Merhaba Zuhal Hanım,
sizi sanatçı kişiliğinizle tanırken,bir yemek blogunda karşılaşmak beni şaşırttı.Ama yemekte bir sanattır.Tebrik ederim.Blokculara özendim bende kendime bir sayfa hazırladım.Benim blogumu da ziyaret ederseniz sevinirim.www.benimblog.com/zelyuk
Yeni projelerinizde,çalışmalarınızda başarılar dilerim.

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun yendien sizi ekranlarda görmek çok güzel olucak bugün takipteyim:)))

Adsız dedi ki...

sevgili zuhal,
ben senin karnevalin'in sesiz ama cok siki takibcilerindenim. yaptiklarini hayranlikla izliyorum hep. ince zevkine ve kreativ olusuna bayiliyorum. istanbul'da yasasam seninle ve burcu'yla mutlaka ama mutlaka tanismak isterim. ama bekli sen/siz once davranib buralara yolunuz duserse mutlaka beklerim, anlastik degilmi.
ben senin sanatci kisiligini, belki yurtdisinda yasadigimdan'dir cok bilmiyordum. ama bana hic yabanci gelmiyordun dogrusu, bekli hemen kanim isindigidan dir.

ben biraz tv ozurluyum, daha dogrusu kizim bilincli oldugundan beri, cunku biz ne izlersek oda izliyor oluyor ve bunu mumkun oldugu surece engelemek istiyoruz.
bundan dolayi dizilere filan takilmiyordum. dun sirf sen varsin diye yeni dizini, buarada hayirli olsun - insallah cok basarili olursunuz!, basindan itibaren seyretim. reklam aralarinda icimden kalkib seni tel. ile aramak geldi icimden, bende seyrediyorum ve heyecanini paylasiyorum diye - ne komik degilmi:-))

zuhal'cigim, sen karnevalinla hayatimiza cok guzel bir renk katin, cok tesekkur ederim. senin de hayatin hep istedigin gibi, istedigin gibi sekil alsin.

zurich'ten sevgilerimle
nese

Adsız dedi ki...

zuhal hanım süper bir bölümdü..tebrikler...çok iyi bir iş...bu arada ben tamer karadağlı fan club'tan nihal..:) ilk bölümden itibaren güzel bir dizi olacağı belli zaten...bu arada sizin o kahve falı sahnenize bayıldım....gerçekten çok güzeldi...:D

Adsız dedi ki...

merhaba zuhal hanım çalışmalarınızı zevkle takip ediyorum oktay ustanın programına konuk olduğunuz gün chesscake getirmiştiniz onun tarifini vercektiniz o gün vermediniz acaba bana tarifini gönderirmisiniz.
iyi çalışmalar

pastamalzemeleri dedi ki...

hersey cok gusel ellerınıze saglık..