Cuma, Temmuz 06, 2007

HAYAL VE GERÇEK BAŞLIYOR ;)

Şimdiye kadar göndermiş olduğunuz mesajlarınızla beni hiç yalnız bırakmadınız çok çok teşekkür ederim;)
Mutfağımdan çok uzakta günler geçirdim ve sizleri çok ihmal ettim ama bu süre içinde inanın evimin mutfağından uzakda olsam işimin mutfağından hiç çıkmadım;)
İşte sizlere işimin mutfağımdan sunabileceğim yepyeni taptaze bir diziyle geldim;)
Umarım beğenirsiniz bundan böyle 7-Temmuz Cumartesi itibari ile Atv ekranlarında Hayal ve Gerçek dizisi ile sizlerleyim;)


Yapım : Süreç Filmcilik
Yapımcılar : Ali Gündoğdu, İnci Gündoğdu
Senaryo : Gani Müjde
Yönetmen : Mete Şener
Oyuncular : Yasemin Hadıvent (Hayal), Cem Kılıç(Gerçek), Zuhal Yalçın(Badire), İpek Tanrıyar(Firuze), Kerem Kupacı(Muzaffer), Defne Joy Foster(Ayfer), Aykut Oray(Patron Şero)

Bu arada sanırım aynı günde uzun zamandır beklediğinize inandığım yeni sitemle de sizlerle olacağım;))

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Cumartesi günü ATV ekranlarında olacağım diziyi ve yeni blogunuzu çok merak ediyorum.
Başarılarınızın devamını diliyorum.
SEvgilerimle
Yasemin

Adsız dedi ki...

Diziyi dört gözle bekliyoruz.Hiç gerek yok ama başarılar diliyorum..

Bu arada yeni bloğum açıldı.Hepinizin ziyaret ve yorumlarını bekliyorum.

www.pastarda.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Cumartesi akşamları gözüm hep üstünde olacak Zuhal'ciğim:) Başarılar ve sevgiler

Selen dedi ki...

Zuhalciğim,
Desene işinin mutfağında çok güzel yemekler pişmiş. Çok sevindim. Bu arada yeni sitenin haberini ben kaçırmışım sanırım, bana da söyle adresi noolur...

Bu arada sen yokken Pastacı Burcu'ya bile sordum seni ama haber alamadım. Merak ettik çok. Bu kadar uzaklaşma bir daha olur mu? Öpüyorum

Adsız dedi ki...

Zuhal hanim yeni diziniz hayirli olsun bende internetten cekip her hafta seyredicem
basarilar dilerim ..

Adsız dedi ki...

Merhabalar polonyadan ben eda sızı sureklı takıp edıyorum dızınızıde suan reklam oldu beklıyoruz yanı seyretmek ıcın basarılar dılerım evetttt suan basladı

Yelda Özyurt dedi ki...

Ekip super, basari ve bol reyting diliyorum. Siteni de merakla bekliyorum...

Gamze dedi ki...

çok başarılı olacağınıza eminim.

sevgiler.

NiNo dedi ki...

yeni dizinizin ilk bolumunu buyuk bir merak ve zevkle ailecek izledik masallah aldiginiz oynadiginiz her isi rolu inanilmaz kendinize yakistirip basariyorsunuz en guze lseylerihakettiginizi dusunuyorum basarilarinizin devamini dilerim sevgiler

Adsız dedi ki...

zuhal hanim bugun internetten indirdim diziyi cokguzel hem gulerek hem huzunlenerek izledim bu dizinin filinimi seyretmistim ama konusu biraz daha farkliydi
sizin rolunuzde harikaydi valla tebrik ediyorum umarim retingler cok cikar cunku ben cok tuttum bu diziyi her hafta indiricem basarilar diliyorum..

Nenoni dedi ki...

Diziyi seyrettim.Çok tatlısın.Dizi de çok güzel.yalnız bloğun çok zor açılıyor neden?

Adsız dedi ki...

Merhaba Zuhal hanım. Dizinizi henüz izlemedim. Ama önümüzdeki hafta kaçırmayacağım. Sizi çok seviyorum. Başarılar ve bol izleyici diliyorum. Sevgiyle kalın.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

İlk bölümü kaçırdım ama ikinci bölümü mutlaka seyretmek istiyorum. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sevgiler,

lezzetlilerim dedi ki...

Merhabalar Zuhal Hanım;
Yeni diziniz hayırlı olsun. İlk bölümünü izlemedim ama bu cumartesi kesin izleyeceğim.Çok marifetli dört dörtlüksünüz maaşaallah size. Bende sizi beklerim. HOŞÇAKALIN

Özlem dedi ki...

Zuhal hanım, çok sevindim yeni diziniz hayırlı, uğurlu olsun. Sizi ekranda görmek keyifli oluyor. Bu arada Regaip kandiliniz de kutlu olsun . Sevgiler

www.illedeyemek.com dedi ki...

yeni diziniz hayırlı olsun,Bu arada sizi çok samimi,içten ve sempatik buluyorum...
Fırsat bulup pek mutfağa giremiyorsunuz herhalde:)) ama leziz tariflerinize de hasret kaldık..Sevgileri,Hilal

Unknown dedi ki...

merhaba sevgili Zuhal, iş yoğunluğun nedeniyle siteyi biraz aksattığını görüyoruz,yeni siteni, yeni birbirinden güzel tariflerini dört gözle bekliyoruz.
bu arada dizi çok hoş, sanırım Ruhsar dizisinin yeni uyarlaması. anne rolün çok başarılı ve çok komik.komedi sana daha çok yakışıyor,başarılar diliyorum.

nagice dedi ki...

hoş bir dizi devamı olur inşallah..

Adsız dedi ki...

merhaba Zuhal ablacım Hayal ve Gerçek süper siz süpersiniz kadro süper hepinizi çok seviyoruzzz ve sonuna kadar da izlicez.. Yasemin Hadivent'e Cem Kılıç'a sana ve diğer tüm oyunculara kucak dolusu öpücükler ve sevgiler yolluyorum..sevgilerimle Nuray..

Adsız dedi ki...

Merhabalar Zuhal Hanım. Karides tarifleri ararken, tesadüfen sizin sayfaya düştüm. İyi ki düşmüşüm. Bir sürü güzellikle karşılaştım. Hepsi için emeklerinize sağlık. Taa çiçek taksi dizisinden beri sizi severek ve takdirle izliyorum. Hayal ve gerçek'te de çok başarılıydınız her zamanki gibi. Yeni başarılarınızda görüşmek, buluşmak üzere. Sağlıcakla ve sevgiyle kalın. TUANA...

Adsız dedi ki...

oyunculuğunuza diyecek yok...
çok güzel... şapkalarınıza vede takılarınıza bayıldım...çok cici olmuşsunuz...başarılar sevgiler