Pazartesi, Ekim 22, 2007

YÜREĞİMİZ YANIYOR

ŞEHİTLER ÖLMEZ,
VATAN BÖLÜNMEZ!!!



7 yorum:

pecete dedi ki...

mekanları cennet olsun...

NiNo dedi ki...

Allah rahmet eylesin ve ins en kisa surede hakedenler hakettikleri cezayi alirlar

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Umarım devamı gelmez artık son bulur :(

esra turgut dedi ki...

Allah bu pkk nın en tez zamanda cezasını werır ınsallah dualarımız mehmetcıklerımız ıcın.Bunu ıyı bılıyoruz kı yatagımızda rahat uyuyabılıyorsak bunu mehmetcıklerımıze borcluyuz.

pastalardiyari dedi ki...

Biz burda şehitler ölmez , vatan bölünmez diye bağırırken bir avuç kuş beyinli "Kahrolsun PKK" sözünü kahrolsun TTK gibi salakça şeyler yapabiliyorlar. Ben 14 yaşındayım ve bunları arkadaşlarım yapıyor. Ama ben bu durumun ciddiyetini anlayacak kadar olgun olduğumu düşünüyorum. Şehitler bizim için canlarını verdi. Gerektiğinde bizde bu vatan için canımızı veririz. Biz kaç milyon kişiyiz?Onca kişi vatan sevgisiyle tutuşurken ülkemizi kimseye kaptırmaya da niyetimiz yok!!!

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Ah Zuhal'cigim, Vatan bolunmez inşallah.
Yureğimiz yanıyor ki ne yanmak oyle boyle değil!.
Ama bir basiretsizliktir gidiyor bu memlekette, daha nereye kadar gidecek merak ediyorum, PKK ve PKK ya canak tutan herkesi kınıyorum herkesi !...
Yazık bu evlarlara...Cok sey var yazacak.

Allah rahmet eylesin, ailelerine sabır bol sabır diliyorum:((

Figen Karavas

www.illedeyemek.com dedi ki...

Merhaba;

TERÖRE LANET OLSUN...