Salı, Eylül 02, 2008

HOŞGELDİN RAMAZAN TEŞEKKÜRLER SELVA:)

Hoşgeldin Ramazan ne çabuk geçiyor aylar değilmi?Bahar telaşı yaz sıcağı derken işte bir ramazan daha geldi:)Bereketli sofraların kurulacağı keyifli sohbetlerin gerçekleşeceği ruhen arındığımız bu ay hoş geldi:)
Geçen sabah kargo firmasından gelen görevlinin kapı zili ile uyandım genelde kendiliğimden uyanmadığım zaman sinirli biri olurum:)(Gerçi genelde de çok sakin olduğum söylenemez ya:)))Neyse söylene söylene kapıya gittim gelen görevlinin uzattığı kağıdı imzaladıktan sonra teslim ettiği koliyi açtım ve Selva Makarnaları'nın sürprizi ile karşılaştım:)Makarnalarımı henüz tadamasam da gün içinde hemen çok sevdiğim İrmik tatlısının Kakaolu versiyonunu yaptım.
Eğer sizlerde benim gibi sütlü hafif tatlılar seviyorsanız özellikle iftar sonrası için İrmik tatlısını mutlaka kakaolusunu da denemelisiniz:))




KAKAOLU İRMİK TATLISI

1Lt. Süt
10 yemek kaşığı toz şeker
9 yemek kaşığı irmik
2 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya arzu edilirse üzeri için Ceviz

Tüm malzemeyi bir tencerede birleştirip karıştırmayı hiç bırakmadan muhallebi gibi pişiriyoruz daha sonra soğuk su ile çalkaladığımız bir borcama döküp önce oda ısısına gelene kadar dışarda daha sonra da buzdolabında muhafaza ediyoruz.Servis için üzerini cevizle süsleyebilirsiniz. Afiyet olsun.

18 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Öncelikle hayırlı ramazanlar Zuhal Hanım! Kakaolu irmik tatlısı fikri kulağa çok hoş geliyor. Ellerinize sağlık! Sevgiler...

Sebla

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin Ramazan, Hoşgeldin Zuhal:))))
Çok keyiflendim bu sayfayı aktif görünce:)
Her sabah gözüm üstünde görüyorsun değil mi?
Seviyorum seni ben...

Beyaz-Gelincik dedi ki...

öncelikle hayirli ramazanlar zuhal hanim.sayfanisi bugün gördüm ve asik oldum cok güzel. ben almanyadan katiliyorum ve yeni bloggum var.umarim sizin kadar basarili olurum.istersenis bir göz atib ve bir yorum yaparsanis sevinirim.beyaz-pirlanta blogspot

Unknown dedi ki...

zuhal hanım sizi beğeni ile takip ediyorum elinize sağlık herşey mükemmel hayırlı ramazanlar sevgiler

bolbolyiyelim dedi ki...

merhaba zuhal ablacığım siten çok güzel olmuş. herşey harika görünüyor. ellerine sağlık ablacığım. tariflerden izninle faydalanacağım. ayrıca hayırlı ramazanlar diliyorum sevgiler.. banada beklerim... :)

Adsız dedi ki...

aslında resimlere baktıkça anladım siz zuhal yalçınsınız bloğunuz çok güzel tebrik ederim.Ramzanınız mubarek olsun...

zarpandit dedi ki...

kakaolusunu denemeliyimmmmmmm :)

Adsız dedi ki...

merhaba zuhal ablacım hayırlı ramazanlar irmik tatlısı harika görünüyor eminim tadıda öyledir sen yaparsın güzel olmazmı ellerine sağlık sevgiler..
sihirlimutfak.blogcu.com

Esradan dedi ki...

merhabalar zuhal hanım,bloglar arası gezinti yaparken kendimi birden tesadüfen burda buldum,hiç te pişman olmadım, çünkü beğeniyle takip ettiğim kişilerdensiniz,sitenizi zevkle ve yavaş yavaş gezdim, benimde nacizane bir sitem var eğer gelirseniz memnun olurum,ömür boyu başarı ve mutluluklar sizinle olsun,sevgiler
www.esradan.blogspot.com
eşimin de fotoğraf sitesine uğramak isterseniz seviniriz
www.metinkasim.blogspot.com

ceyt dedi ki...

merhaba Zuhal hanım,tesadüfen google de iftar için tarifler ararken sizinle karşılaşmak beni çok mutlu etti.çok sevdiğim bir sanatçıyı görünce yorum yazmadan duramadım.blogunuzu da çok beğendim bundan sonra takipçinizim.tekrar görüşmek dileğiyle hayırlı ramazanlar, sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

İrmik tatlısı benim de çok sevdiği bir lezzet, kakaolusunu hiç denemedim ama mutlaka deneyeceğim.
Hayırlı ve berekeli bir Ramzan geçirmenizi dilerim.

Sevgiler,
Evren

fatosun mutfagından... dedi ki...

ellerine sağlık zuhal ablacım..çok güzel görünüyor...

Adsız dedi ki...

Merhaba zuhal ablacım hatırlasan senle selena dizisinde oynamıştık ben sinem kobal siteni yeni buldum harika görünüyor yemekler neyse benim sete yetişmem lazım görüşürüz öptüm iyi günler...

Adsız dedi ki...

Merhaba ben aycel zuhal ablacım ben 10 yaşındayım ve sizin sitenizi yeni gördüm televizyondan tanıdım sizi siteniz çok güzel yanaklarınızdan öperim iyi günler hayırlı ramazanlar...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hayrlı ramazanlar diliyorum,
irmik çok keyifli olmuş,elinize sağlık..
svglrrr

Mutfaknotlari dedi ki...

hayırlı ramazanlar zuhal ablacım
bende geçen hafta hasta bitkin yatarken oğlum karşılamış korgoyu
baktık selva sepeti
ben denedim makarna çok güzel irmiklede tatlımıda yaptımm
seninde ellerine sağlık kakaolu deneyeceğim birdaha

Ferhanca dedi ki...

Zuhalcım hayırlı ramazanlar sanada.
irmikli tatalı yapıyoruz ama sade ..yeni bir fikir kakaolu ,ellerien sağlık.sevgiler.

elma şekeri dedi ki...

Ellerinize saglik.
Hayirli huzurlu Ramazanlar dilegimle..
Sevgiler.....