Pazartesi, Nisan 23, 2007

ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN;)




Maalesef uzun zamandır buraya yazamıyorum şimdilerde de yeni moda resim ekleyemiyorum ama yeni siteyi açmaya çok az kaldı,sizlerden gelen yorumları okuyorum beni yalnız bırakmadığınız için çok çok teşekkür ederim ben de sizleri çok özledim inşallah çok kısa bir süre sonra sizlerle olabileceğim ;))


TATLICI TOMBAK YENİ İMAJI VE YENİ LEZZETLERİ İLE SİZLERLE;)

Çok sevdiğim sevgili arkadaşım Nedim Saban'a ait olan Tatlıcı TOMBAK Etiler'deki şubesinde yeni yüzü ve yeni lezzetleri ile sizleri bekliyor inanın çok güzel ve özenli bir yer olmuş geçen hafta yeni imajı ile biz müşterilerine merhaba dedi;))
İnanın ben çok beğendim özellikle arkada çok keyifle oturulan bahçe bölümü varki sanırım sıkı müdavimlerinden biri de ben oldum.
Tombak artık sadece tatlı severler için vazgeçilmez olmaktan çıkıp herkese hitap eder hale geldi yenilenen Etiler Tombak da artık sabah kahvaltısı,öğle yemeği ve akşam yemeği yiyebilirsiniz;)Benden söylemesi mamalar çoook güzel;))
TATLICI TOMBAK ETİLER KRİZ HATTI 0212 358 38 52-53
Nispetiye Cad.No:46/1 ETİLER-İST
www.tatlici-tombak.com



Bu arada yeni bir haber Mengen'in incisi Mengen Postasında bundan böyle her hafta yemek kültürü üzerine yazılar ve yeni tariflerle sizlerle olacağım vaktiniz olursa MengenPostası.com incelemenizi tavsiye ederim çok güzel videolar ve tarifler var:)



TÜM DOSTLAR SEVGİYLE KALIN...

14 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Zuhal Hanım,
Sesinizi duymak çok güzel. Umarım yeni sayfanızı da en kısa zamanda tıklamaya başlarız. Tatlıcı Tombak'ın bütün tatlılarına bayılıyorum. Mengen Postasını'da merakla takip edeceğim.
Sevgiler,

pecete dedi ki...

Seni özlemiştik. Haberler çok güzel ama ara bu kadar uzamasın lütfen! Valla kafadan bir eğitim uyduracağım (fimo mesela :P ) biraraya geleceğiz. Bak söylemedi deme bacım... Güzel dileklerin için de çok teşekkür ederim. Sevgiler...

loungetime dedi ki...

Zuhal Hanım az önce mengen postasındaki yazınızı da okudum.
Bizlerde sizi takip etmekten çok hoşlanıyoruz. Sevginizi sayfanıza da taşımışsınız.
Sevgiler

butterfly dedi ki...

Zuhal Ablacım yazılarını okumak her zaman benim için bir zevk. Bundan sonra Mengen Sofrasını da güzel yazılarınızla renklendireceksiniz demek, çok sevindim:).
Her zaman takipçinizim:).
Sevgiler, öpücükler..
aslı

Kübra dedi ki...

Oh bee, nerelerdesiniz,, sizi çok özledik. Heryerde takipçinizim, hayırlı olsun, kolaylıklar diliyorum. Sevgiler

serinmavi dedi ki...

Seni merak edenlerdenim Ben de canım...Senden bir seda duymak çok güzel...Fazla açma arayı lütfennnn....Selamlar.....

LaMa dedi ki...

Zuhal Hanimcigim
yeni sitenize girdim, hele bir bitsin bomba gibi olacak eminim :) Dort gozle bekliyoruz,
Mengen postasini da okuyoruz, sizinle dolu doluyuz :))
sevgileeeeerr

*Ra dedi ki...

Merhabalar Zuhal hanım.
Güzel haberler vermişsiniz. Kendinizi çok özlettiniz bu arada. Eski günleri özledim ama... Her sabah acaba bu gün ne var diye merakla sayfanızı açtığım günleri. İşlerinizde kolaylıklar diliyorum.
Sevgilerimle.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Zuhal Hanım merhaba,

Desteğiniz için çok teşekkür ederim. Ama biz sizi özlüyoruz. Yeni sayfanızı ve tariflerinizi sabırsızlıkla bekliyoruz. İyi ki varsınız.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Sevgili Zuhal senden haberler almak çok güzel yeni sitenide sabırsızlıkla bekleyenlerdenim. Sevgiler..

Adsız dedi ki...

selam merhaba zuhal ablacım sitenizi büyük bir zevkle hergün dolaşıyorum..herşey mükemmel umarım en kısa zamanda taışırız..sevgiyle kal..

Adsız dedi ki...

merhaba zuhal ablacım size artık ulaşmak istiyorum sizinle tanışmak istiyorum lütfen en kısa zamanda bloguma ziyerete gelin sizi beklicem....sevgilerimi yolluyorum...

siberella.blogcu.com

Adsız dedi ki...

zuhal ablacım sen bitanesin ne şekersin bloguma ziyaretin ve güzel yorumların için çok teşekkürler...sevgilerimi yolluyorum ve başarılarının devamını diliyorum...sevgilerle


sibel:)))

Adsız dedi ki...

merhaba nasılsınız ablacım uğruyorum ama çok görünmüyorsunuz yoğun olmalısınız sevgiler ........
güzellikler dilerim