Cumartesi, Ağustos 26, 2006

AY AY AY SİMİT OLMUŞTA TABLAYA ÇIKMIŞLAR;)))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgili zuhal hanım. çok güzel bir pasta olmuş. Benimde arkadaşlarımdan birinin nişanı var ve benden sizin gibi bir pasta yapmamı istedi. Gerçi daha 1 ay var ama beni tasası tuttu bile.
neyse. Umarım sizin kadar güzel pastalar yapabilirim. Sevgiler

Burcu ÜNAL dedi ki...

zuhalcim muhteşemsin diyorum başkada birşey demiyorum..
kimbilir ne lezzetli olmuştur..

benimde canım katlı pasta yapmak istiyorrr..çok canım çekti..

öpüyorum :)

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

MERHABA KİRAZEEE;
Eğer bu pastayı yapmayı düşünürsen tarifi olduğu gibi kullanabilirsin gerçekten lezzetli bir pasta olmuştu.Başarısız olsaydı eğer mutlaka söylerdim.Hiç korkma yapamamktan o sen den korksun;))Yenecek olan o nasıl olsa;)Pastanı yaptığında resmini yollarsın artık görürüz;))
Sormak istediğin birşey de olursa mail atabilirsin.

SEVGİYLE KAL...

BURCU'CUĞUUUM
Senin yanın da ancak eh idare ederim diyebilirim ;)
Ne zaman istersen katlı pasta yaparız,yeter ki sen iste arkadaşım;)
Öptüm canım.
SEVGİYLE KAL...