Cuma, Ocak 01, 2010

BEMBEYAZ BİR SAYFA İLE HOŞGELDİN 2010


2009 yılı sanırım tüm dünya için nahoş bir yıl oldu nihayet kendisini uğurladık şimdi elimizde bembeyaz bir yılın ilk sayfası var umarım bu yıl hepimiz için ve dünya için pırıl pırıl bir yıl olur.
Sevdiklerinizle geçireceğiniz sağlıklı mutlu umutlu bereketli huzurlu barış dolu bir yıl olsun.
2009 yılının son pastalarından biri ile 2009'u uğurluyorum.
Canım arkadaşım,kardeşim,sırdaşım,meslektaşım sevgili Belma Canciğer Müjde için yaptığım doğum günü pastası gönlü gibi bembeyaz oldu ve 2010 karşılaması için en uygun pasta oldu bu pastayı da o halde hoşgeldin pastası yapalım:))



Pastanın en anlamlı yanı da sevgili arkadaşım Gani Müjde'nin notuydu:)
Zuhal'ciğim Belma'ya yapacağın pastayı aynalar kullanarak yapabilirsen çok sevinirim dedi.
-ok neden olmasın dedim:)
ve pastasını kesmeden önce eşine yazdığı kalp şeklindeki notunu hemen pastaya yerleştirdik:)
''Yeni yaşında da aynalara bakmaktan korkmayacak kadar güzelsin.
Seni seviyorum''
Bende sizi seviyorum güzel yürekli kardeşlerim:)Allah sizi hiç ayırmasın ve evlatlarınızla ömür boyu kurduğunuz o güzel yuvada mutlu etsin:)
İyiki doğdun iyiki arkadaşım sırdaşım oldun canım dostum.



Ve bu güzel geçen beyaz gecenin ardından hepimizi üzüntüye boğan kara bir haber geldi:(
Müjde ailesinin anneleri Naime Müjde teyzeciğimi gönlü ve yüzü kadar beyaz olan meleğimizi sonsuz yolculuğuna uğurladık:((

Yolun ışıklarla dolsun melekler öncün rabbimiz koruyucun olsun Naime teyzeciğim:(Sen de babama selam söylemeyi unutma:(
Nihayet kimseyi mutlu edemeyen 2009u uğurladık bütün umutlar 2010da.
HOŞGELDİN 2010

14 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

NİCE GÜZEL YILLARIN BAŞLANGICI OLSUN Zuhalciğim.
gidenlere rahmet :(
doğanlara selam ola ...
yeni yılın sana şans sevgi huzur ve bereketler getirmesini diliyorum..
Çok özlemiştik seni.
sevgiler

örenanne dedi ki...

merhabalar yeni yılınız kutlu olsun dilediğiniz gibi bir yıl diliyorum zuhal hanım sizi cicek taksiden beri takip ediyorum çok basarılı bir oyuncusunuz kutluyorum benimde bir bloğum var naçizane el emeklerimi ekliyorum ziyaret ederseniz çok memnun olurum selam sevgiler

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

NİCE GÜZEL YILLARDA HEP SEVDİKLERİMİZLE BİRLİKTE OLMAK DİLEĞİYLE...
NUR YÜZLÜ NİNEMİZEDE ALLAH'TAN RAHMET DİLİYORUM...
BELNA-GANİ MÜJDE ÇİFTİNİ ÇOK SEVERİM...ÇOCUKLARIYLA BİRLİKTE MUTLULUKAR...

keskinli dedi ki...

merhaba zuhal hanim oyunculukta oldugu gibi mutfak islerindede basarilisiniz masallah cicek takside mantici bile acmistiniz yani:))
dilerim 2010 size ve tüm sevdiklerinize saglik huzur ve mutluluk getirir belme hanimada mutlu yillar dilerim sevgiler

Didem Üçok dedi ki...

Yeni yılınız kutlu olsun..
Müjde ve Özkılıç ailesine başsağlığı dilerim.
Sevgiler

Arzu'nun Güncesi dedi ki...

Güzel bir pasta ve güzel dileklerle yeniden merhaba dediniz, çok da iyi ettiniz. Bu arada size ve Müjde ailesine de başsağlığı dilerim. Hayat işte, nikahlar ve cenazeler arasında geçiyor. Sevgiler

Nurten Arıcı dedi ki...

Sevgili Zuhal,

Umarım 2010 yılı senin ve sevdiklerinin dileklerinin kabul olduğu bir yıl olur. Pastan çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Müjde ailesini çok severim. Belma hanımın doğumgününü bende kutlamak isterim. Teyzeye Allah'tan rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun inşallah.

Sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Öncelikle Müjde ailesine mutluluklar ve başsağlığı diliyorum hayat böyle ne yazık ki. Biliyorsun ben de doğum günümde babamı kaybettim ve dayanmaya çalışıyorum.
Sana da istediğin herşeye kavuşabileceğin bir yıl dilerim iyi oldu çok özlemiştik seni buralarda görmeyi :)))

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

Merhaba Zuhal Hanım, aslında yazacak o kadar çok şey var ki, öncelikle ben de size yeni yılın hayırlar getirmesini dilkiyorum. Sonra yaptığınız güzel pastalar için ellerinize sağlık diyorum ve bu kadar işinizin arasında böyle güzellikleri yaptığınız için ellerinize sağlık diyorum. Sayın Gani Müjde ve eşi içinse söyleyeceğim sanat dünyasında ender görülen ailelerden birisi diyorum. Çok beğendiğim iki güzel insan. Allah evlatlarıyla birlikte nice sağlıklı, huzurlu bir ömür versin. Anneleri içinse bende Allahtan rahmet diliyorum. Size de tekrar ellerinize sağlık diyorum. Sağlıkla kalın.
www.yemekdefterim.blogcu.com
Facebook (Nihal Erbakan)

pelince dedi ki...

Pasta tüm güzelliklerin devamı gibi,harika hazırlamışsınız.. ellerinize sağlık..
Müjde ailesine bir ömür boyu mutluluk diliyorum..

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Nice güzel yıllara sevdiklerinizle birlikte olmanız dilegiyle.Naime teyzemize allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum.
Zuhal hanım sizi tv den takip ediyordum şimdide burdan takip ediyorum.Hoş bir blogunuz var emeğinize sağlık.Burdan izleme listemme alamadım:((tekrar görüşmek dileğiyle sevgilerimi gönderiyorum.

Tam Tadında dedi ki...

Pasta çok güzel görünüyor...

Adsız dedi ki...

zuhal hanim 2010 bitiyor artik biseyler ekleyin lütfen hep ayni sayfayi görmek yetti en kisa zamanda yeni seylerle dönün artik..sevgiler SIBEL

Adsız dedi ki...

hep aynı sayfaya bakmaktan bıktım zuhal hanım artık dönseniz tariflerinizle yada birşeyler ekleseniz hergün bakıyordum size ama artık nasıl olsa birşeyler eklememiştir diye uğramıyoum ama sizi özledim dönün artık

sizi tanımadam önce seslendirmelerde sesinizehayran olan sizi tanıyınca aaaa işte o dediğim ve çok beğendiğim oyuncusunuz özletmeyin kendinizi bu yorumları sitede yayınladığınıza göre demekki uğruyorsunuz ceeee deyin biraz (derya)