Çarşamba, Haziran 27, 2012

SEVGİ AĞACI

SEVGİLİ DOSTLAR ARKADAŞIMIZ Leyla Güner HANIMEFENDİ BİR ETKİNLİK DÜZENLEMİŞ SİZLER DE BU GÜZEL VE ANLAMLI ETKİNLİKTE TUZUMUZ OLSUN DERSİNİZ DİYE MAİLİNİ AYNEN KOPYALIYORUM.

Etkinliğe sevgi ağacı dememin sebebi biz TÜRK MİLLETİ olarak kökleri sağlam bir ağaç gibiyiz ağaçtaki her yaprak yeşeren umudumuzdur..Yapılan bu sevgi ağacımızın her yaprağı Kadınlarımızı kadınlığımızı temsil edecek..
. 30×30 ebatında kumaş üzerine elinizin emeği ile yapılmış dantel, kumaş boyama, örgü, kurdele nakışı, kanviçe, tığişi, resim, şiir yazabilirsiniz, kırkyama, nakış, boncukişi , mesleğinizle ilgili resim vs aklınıza gelebilecek bir çok şey emeğinizle katılırsanız çok sevinirim..,

Katılanlar arasında ÇEKİLİŞ yapmaya süpriz paket olarak 2 kişiye HEDİYE vermeye karar verdim .Sevgi agacı kampanyamız 16 ekim 2012 de bitiyor….. .Resimlerin çekip yayınlıcam çok teşekkürederim..
.1–İzleyicim olmanız
2- kampanya ve hediye çekilişini blogunuzda facebookta duyurmanız.
3-El emeği ile yapıp gönderdiğiniz her parça +1 çekiliş hakkıdır
Yorumlarınızın altına isim ve mail adresinizi yazarsanız çok memnun olurum…
228 sokak no-7 d:1 bayraklı-İZMİR
Bu adrese gönderirseniz sevinirim..

Bitirip açılışımızı yaptıktan sonra katılan tüm arkadaşlarımızın ortak görüşüyle isteği ile ne yapılması gerektiğine karar verilecek. Bir hayır kurumuna bağış yapılabilinir veya daha başka vs
Hediyeleri ben kendim hazırlayıp sürpriz paket olarak yollayacağım…


https://www.facebook.com/events/431326273565245/   bu adresten de bu etkinliğe ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

aksungur46 dedi ki...

sevgili zuhal desteğin için çok tşk.ler ben parçalarımı gönderdim.arkadaşlarımı da yönlendirdim yeni parçalar hazırlıyoruz.harika bir şey ortaya çıkacak leyla çok sevdiğim bir arkadaşımdır tüm kalbimle ona destek veriyorum sevgilerimi gönderdim.