Cuma, Ekim 20, 2006

BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN



ÖNCELİKLE TÜM DOSTLARIM KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN.

Bu sabah aldığımız üzücü haberle uyandım çok sevdiğimiz komşu ablamız Nükhet Ablacığım'ı kaybettik bütün gün apartmanın için de komşular arası ziyaretler cenaze evine yemekler yapıldı.Maalesef yarında öğle namazı ile son yolculuğuna uğurlayacağız Sevgili Nükhet ablamızı;(Kederli ailesine sabır Nükhet ablacığıma da allahtan rahmet diliyorum.Mekanın cennet olsun ablacığım.
Dolayısı ile yarında sizlerle olamayacağım daha sonraki günde önceden programı yapılmış İstanbul dışı seyahatimiz var ancak Bayram sonrası sizlerle olabileceğim için şimdiden kutlamamı yapmak istedim.

TÜM DOSTLARA SAĞLIKLI,MUTLU,HUZUR DOLU,BOL BEREKETLİ SEVDİKLERİNİZLE GEÇİRECEĞİNİZ NİCE BAYRAMLAR DİLİYORUM.
BAYRAMINIZ ŞEKERLEMELER KADAR RENKLİ VE LEZİZ GEÇSİN,
SEVGİYLE KALIN...

NOT:Fitre ve zekatını hali hazırda verememiş olan dostlar sizler için DENİZ FENERİ DERNEĞİ'nin linkini veriyorum arzu ederseniz sitelerini hem ziyaret edin hemde yardımlarınızı muhtaç kişilerden esirgemeyelim.

19 yorum:

LaMa dedi ki...

Basiniz sagolsun Zuhal Hanim:(
Allah geride kalanlara sabirlar versin...
Gorusmek uzere

Adsız dedi ki...

Ne büyük çelişkidir yaşam.Bir yandan ölüme yas tutarken,diğer yandan bayram telaşına düşüveriyoruz.Düğün ve cenaze gibi...
Başınız sağolsun.Ama insanoğlu böyle durumlarda önce bir şok oluyor,sonra durup bir muhasebe yapıyor ve silkelenip daha bir başka devam ediyor yoluna.Hayat ne kadar ilginç.
Hem ne diyor Halil CİBRAN'insanlar arasindaki bir cenaze toreninin,
melekler arasinda bir dugun senligi olmadigini kim bilebilir ki?'
Bayramınız kutlu olsun.Herkesin...

Tulosh dedi ki...

Allah nurlar içinde yatırsın, başınız saolsun Zuhal hanım.

Burcu ÜNAL dedi ki...

Zuhal'ciğim , başınız sağolsun..
bu gibi durumlarda pek söyleyecek birşey bulamam :(

ama tatilinize çok sevindim..umarın herşey harika geçer ve bol morel depolamış olarak geri dönersin..

Sizlerinde Ramazan Bayramı kutlu olsun :)

sevgilerimle..

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Zuhal'ciğim,
Canım Allah ailesine ve sevdiklerine sabırlar versin..Bu güzel günlerde hakka kavuşmak her kula nasip olmaz,Allah mekanını cennet etsin..

Zuhal'ciğim,ben ve ailem senin ve anneciğinin Şeker Bayramını kutlayıp selamlarını gönderiyorlar.Bende anneciğinin ellerinden senin o güzel yanaklarından öperim..Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

herzaman neşeli satırlarına alıştığım sayfada böyle bir yazı görmek üzdü beni,başınız sağolsun...ama hayat geride kalanlar için devam ediyor işte,umarım tatilin güzel geçer,güzel bayramlar olsun inşallah.sevgiler...

seda
tarifname.blogspot.com

Adsız dedi ki...

basin sagolsun zuhal abla nasil dogum gercekse ölüm de gercek Allahtan rahmetve mekanini cennet eylesin.selma

munevver dedi ki...

Zuhalciğim,Allah rahmet eylesin.

Senin ve ailenin bayramını kutluyor,sağlıklı mutlu günler diliyorum.

Adsız dedi ki...

Allah rahmet etsin ,cennet mekanı olsun....

Hayırlı bayramlar ve hayırlı yolculuklar dilerim..



Selametle gidip gelirsiniz dilerim...

Hülya YILMAZ dedi ki...

Şeker Bayramı ve yaklaşmakta olan Cumhuriyet Bayramını kutlar, mutluluk ve sağlık dolu nice bayramlar dilerim.
Not: merhumenin tüm sevenlerinin başı sağolsun.

Hülya YILMAZ dedi ki...

Şeker Bayramı ve yaklaşmakta olan Cumhuriyet Bayramını kutlar, mutluluk ve sağlık dolu nice bayramlar dilerim.
Not: merhumenin tüm sevenlerinin başı sağolsun.

ZeYNeP dedi ki...

Zuhal basınız sağolsun Allah rahmet eylesin ve aileye sabır diliyorum..

Ve inşallah bayramınız saglıkla huzurla geciyordur..

Sevgilerimle,
Figen

Adsız dedi ki...

slm. sitenize bugun tesadufen girdim.basiniz sagolsun. allah sevdiklerine sabir versin, ølum denilince insan biraz irkiliyor ama hayatin gercekleri bunlar. mekani cennet olsun demekten baska elimizden birsey gelmiyor:( malesef.
vebu arada siteniz bir harika øzellikle benim gibi biraz acemi olanlara her asamayi gørme imkani vermeniz cok guzel. bugun dilber dudagini deniyecegim inseallah basarili olurum.sevgilerimle zeynep sena/ norvec

Adsız dedi ki...

Merhaba Zuhal
Damağını, ruhunu ve çevreni tadlandıran, gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim...sevgiler...

Adsız dedi ki...

Merhaba, öncelikle başınız sağolsun. Geçmiş bayramınızı kutlarım.

Bocuruk dedi ki...

Geçmiş bayramınız kutlu olsun ve de başınız sağolsun...

Damak Tadı dedi ki...

Tatlım,umarım tatilin güzel geçiyordur.))Anneciğinin ellerinden öpüyorum,seninde yanaklarından tabiiki..Sensiz olmuyor yokluğun hemen farkediliyor be Zuhal'ciğim..Umarım keyif aldığınız bir tatil olmuştur..Annene ve sana güzel bir hafta sonu diliyorum..Sevgiyle kalın.

Adsız dedi ki...

Ama ama siz bayram sonrası görüşürüz yazmıştınız.Bayram sonrası oldu da geçiyor bile.Hadi gelin,gelmesenizde biryerlerden bir seda verin.Anlatacak öyle çok truff maceram var ki sabırsızlanıyorum...

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI dedi ki...

TÜM DOSTLARA MERHABA,
LAMA'CIĞIM,
HÜLYA'CIĞIM,
TUOLOŞ'UĞUM,
BURCU'CUĞUM,
GÜL'CÜĞÜM,
SEDA'CIĞIM,
SELMA'CIĞIM,
MÜNEVVER'CİĞİM,
SERİNMAVİ'CİĞİM,
HÜLYA'CIĞIM,
FİGEN'CİĞİM,
ZEYNEPSENA'CIĞIM (ayrıca siteye hoşgeldin)
SEVGİLİ MUTFAK MELEĞİ,
LALECİĞİM VE BOCURUK'CUĞUM
TAZİYELERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM AYRICA BEN DE HEPİNİZİN GEÇMİŞ BAYRAMINI KUTLARIM BÜYÜKLERİMİN ELLERİNDEN KÜÇÜKLERİMİN YANAKLARINDAN ÖPÜYORUM;))NİHAYET GELDİM SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM BAMA ANLATACAKLARINIZI;)HÜLYA'CIĞIM UMARIM KUVERTÜR ÇİKOLATA BULABİLMİŞSİNDİR MAİLİNİ BEKLİYORUM;)

TÜM DOSTLAR SEVGİYLE KALIN...